網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月6日 星期六

【齋講阿女】坦言同老公感情淡薄冇嘢傾 吳若希:係,唔係好熟 __,吳若希,

 (攝影:沈健程)
吳若希今日在尖沙嘴出席美容店活動,見她一臉倦意,她表示早上帶女兒上興趣班,近日忙於帶女兒到學校面試,已有4、5間學校。有讀者見到她帶女兒到一所學校面試 ...


吳若希今日在尖沙嘴出席美容店活動,見她一臉倦意,她表示早上帶女兒上興趣班,近日忙於帶女兒到學校面試,已有4、5間學校。有讀者見到她帶女兒到一所學校面試,見丈夫不斷傾電話便黑面不滿,她承認這間學校是她最想女兒入讀,但沒印象曾對丈夫黑面:「我好少公開場合黑佢面,最多只係無表情,返屋企先反白眼,唔覺當日佢做過乜,有女嘅時候我係唔理老公。」



有指丈夫入課室時仍低頭玩手機,但那時候已開始計分,吳若希指有聽聞,再重提不知丈夫做過什麼:「我哋只係一齊去,當日怕阿女等太耐,就記得叫老公陪阿女行一陣,無幾耐就輪到我哋。」她坦言兩歲女兒太可愛,專注力全放在女兒身上,言語間令人覺得夫妻感情淡薄,她說:「係,唔係好熟,我哋好少傾兩個人嘅嘢,話題都係講個女,有時打開話題係話女兒得意,或者講工作。」她指一家人由澳門搬到香港居住,丈夫在港少朋友,已介紹朋友給他認識,有時會幫忙宣傳丈夫的生意,被問會否抽佣金?她笑言:「我分畀佢?一家人冇乜特別,生活上佢負責,我賺錢自己使。」本月23日女兒生日,她決定稍後帶小孩去迪士尼,又會再影一輯相。



同場司儀區永權有兩兒子已讀小學,夫婦會跟兒子們睡覺,今年結婚10周年想二人世界旅行被兒子反對:「平時慣咗一齊瞓,佢哋聽到呢件事崩潰要反對。」



-----------------------------

追蹤真相 守護公義

免費訂閱支持蘋果 4月10日無阻盡覽

https://hk.adai.ly/PMtkKQIUBV

-----------------------------

動腦Q金像獎周

4月8日-12日 10:30PM

Let’s Q the money!Action!

https://hk.adai.ly/zpCd06PPwV



(攝影:沈健程)  本月23日吳若希女兒生日,她決定稍後帶小孩去迪士尼 本月23日吳若希女兒生日,她決定稍後帶小孩去迪士尼
吳若希坦言兩歲女兒太可愛,專注力全放在女兒身上

吳若希坦言兩歲女兒太可愛,專注力全放在女兒身上
 區永權有兩兒子已讀小學,夫婦會跟兒子們睡覺

區永權有兩兒子已讀小學,夫婦會跟兒子們睡覺

鍾意就快D Share啦!