掃呢頁CODE去手機

2019年4月23日 星期二

林盛斌:【攰過返工】Bob同仔女玩足一個對冇晒電 __,Bob,林盛斌,

父愛!藝人林盛斌(Bob)趁復活節假期忙於親子樂,抽空帶子女們到處吃喝玩樂,他將「子女夜歸背影照」上載到社交網留言:「放假真係攰過返工…」他事後笑說: ...


父愛!


藝人林盛斌(Bob)趁復活節假期忙於親子樂,抽空帶子女們到處吃喝玩樂,他將「子女夜歸背影照」上載到社交網留言:「放假真係攰過返工…」他事後笑說:「佢哋媽咪都安排咗佢哋去學啲手工藝嘅,咁啱我檔期又冇咁忙,咪帶佢哋出去踩單車、燒嘢食、游水…咁囉,玩足一個對我都真係冇晒電,不過作為家長,好明白『陪伴』嘅重要性。」

諗定母親節禮物

談到下月的母親節,身為愛妻號的Bob已開始有構思:「一定會畀驚喜太太嘅,都有啲構思,佢同我講咗有啲智能用品好似幾啱用咁,會隨嗰個方向出發去諗。啲仔女都好有心,年年都會準備心意卡送畀媽咪,相信今年亦唔例外。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!