掃呢頁CODE去手機

2019年4月21日 星期日

許志安黃心穎偷食:C1:落選港男撐心穎爆天后老公想離婚 __,安仔,許志安,黃心穎,

梁裕恆被指抽水遭網民狂插。黃心穎偷食人夫許志安被全城怒插,邊個出口撐都被圍攻!不過落選港男梁裕恆冇有怕,昨日凌晨在社交網發文,大膽撐心穎是受害者,更指 ...


梁裕恆被指抽水遭網民狂插。


黃心穎偷食人夫許志安被全城怒插,邊個出口撐都被圍攻!不過落選港男梁裕恆冇有怕,昨日凌晨在社交網發文,大膽撐心穎是受害者,更指「天后老公」講過會離婚!大批網民覺得他抽水、不合道德邏輯,即成為攻擊對象。

無綫藝人黃心穎偷食人夫許志安犯眾憎,工作及形象一鋪清袋,女方更面臨被解約。而許志安雖然獲老婆鄭秀文包容原諒,但外界未能像其妻大方原諒他,工作一樣要煞停。

被鬧道德價值觀有問題

正當全城怒罵偷食男女,2016年落選港男、有「爆肌消防員」之稱的梁裕恆(Flow)竟出口撐心穎。昨日凌晨他在社交網上載與女方合照及爆料,指有人婚姻出現問題想離婚,心穎才跟對方一起,直指她才是受害者:「醒起有一日佢好唔開心咁同我講,因為同男朋友好少機會見面,感情出咗問題,又話愛上咗另一個男人係有婦之夫,好內疚。那個是天后的老公,但那個男人說佢哋嘅婚姻一早出咗問題,個男人同佢講會離婚,她才願意跟他一起。個男人唔係有錢?又唔係好樣?佢又唔係賣身,只是一個追求愛情嘅女仔。個男人冇嘢畀到佢,就只是愛錯一個人,係有錯,但罪不至死!」

文章一出,即引來大批網民一面倒鬧爆,直指Flow的道德價值觀有問題!就算追求愛情,但背男友偷食人夫已是錯,更有人質疑當紅的心穎怎會跟Flow分享愛情經歷?不少人留言笑Flow不應該用這種方法博出位,只會被大眾更討厭。據知,當年他參選港男出席「現場最受歡迎香港先生」投票活動,已被心穎讚他的強項是「唔怕醜」,至比賽當日,心穎亦擔任表演嘉賓,可見二人相識已久,Flow亦曾在社交網讚「心穎BB可愛靚女」。

「萬箭穿心」的Flow懶埋負評,昨日再上載一張五格漫畫,內容是主角睇到身邊所有人流血,沒有流血的主角被藐視,最後惟有打自己一拳,成為大家的一分子,似想帶出羊群效應來反擊網民。不少網民鬧他還敢發文:「佢以為自己講緊真理!」亦有人問他是否沒聽馬國明講「呢個世界冇人有資格發言,除咗安仔太太外」這句說話,並以許志安開記者會道歉時說「我係一個壞咗嘅人」,取笑已轉做健身教練的Flow是「一個壞咗嘅健身教練」,提議他「健身健埋個腦」。

「情願喺旺角裸跑」

受到圍攻的Flow以短訊回覆記者,繼續堅持己見:「我只係將知道嘅事實講出來,等大家可以多一個角度去睇呢件事,我冇話當事人冇錯,當事人係有錯,但唔係片中所睇到嘅勾引或主動,明顯佢哋嘅關係並非嗰日先開始,可惜大家唔係去思考或尋求真相,而係選擇站喺道德高地去踩死一個人。我認為今日嘅香港非常恐怖,講出嚟唔係乜嘢博上位,我預咗係一致負評,只係將自己良心說話講出,希望大家可以公道啲去睇呢件事。對呢件事我唔會再作乜嘢回應,知道嘅我已經講晒。」

問到可擔心被指抽水?他稱:「真心冇嬲,都係一早預料嘅事,網上嘅說話總係殘酷,因為唔使負責,亦係大家發洩嘅一個渠道,我明白大家對事件嘅睇法,如果要咁樣上位,我情願喺旺角裸跑,呢件事對我一啲好處都冇。」

對於Flow的言論,無綫高層樂易玲被問心穎可有向她提及愛上人夫?她稱:「發神經!呢個人抽水,絕對唔信!」

更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

https://orientaldaily.on.cc/




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!