網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月10日 星期三

劉心悠遭「栢芝」Chur爆獸性大發 __,劉心悠,張栢芝,

有三年打網球經驗的心悠,似模似樣。
劉心悠遭「栢芝」Chur爆獸性大發馬拉松好手劉心悠日前亮相東網巨星節目《我和星星有個約會》,以背心短裙look化身「網球女神」教粉絲打波兼燒脂,搞到兩 ...


劉心悠遭「栢芝」Chur爆獸性大發

馬拉松好手劉心悠日前亮相東網巨星節目《我和星星有個約會》,以背心短裙look化身「網球女神」教粉絲打波兼燒脂,搞到兩位忠粉㷫合合,大膽Chur爆偶像戀事,令她O晒嘴,惟有出動自創金句回應!她全程High爆又超親切,與粉絲「打」成一片!

有三年打網球經驗的劉心悠,雖然未曾參賽,但平日跟教練訓練有素,基本功方面絕對有板有眼,今次她與兩位粉絲「栢芝」及Percy上堂,收起心悠BB式溫柔,嚴師上身逐步教授,上至身體擺動、下至步法也要求仔細,務求做到零瑕疵,令兩位忠粉不敢怠慢!

心悠抵達網球場先伸出友誼之手,與粉絲球拍對球拍進行見面禮,接着帶領二人熱身一輪,便正式啟動「心悠教室」!已香汗淋漓的她傳授三招簡單網球技巧,包括正手接波、反手接波及心悠自創式開波,她笑說:「唔識接波就要執波……唔識反手就會賴嘢!」及後一步步以慢動作指導粉絲,除放下明星身段親身示範,更不厭其煩自己執波,期間「栢芝」未能掌握技巧,她即上前捉住其手仔耐心講解,直至對方成功開波過網,她也忍不住開心大叫!

有姿勢冇實際

眼見粉絲開始學有所成,心悠主動撩PK戰,為遷就粉絲程度,她准許二人夾攻她一個,但兩女似乎只陶醉於偶像開波時的優美姿態,幾個波也接不住,即使球拍掂到波,也未能回過網,最終心悠以大比數勝出,不過為逗粉絲開心,她說:「其實你哋表現唔錯,但係太斯文,唔夠放去撲波,應該要Man啲,依家一齊發出野獸叫聲」

粉絲同偶像見面,竟然心悠仲High!
  • 粉絲同偶像見面,竟然心悠仲High!
劉心悠

  • 劉心悠
Percy落力學開波,險請心悠食波餅。

  • Percy落力學開波,險請心悠食波餅。

眼濕濕收紀念冊

與粉絲打成一片,膽子變大的「栢芝」單刀直入問心悠:「點解你咁靚?」心悠聞言呆了片刻,「面都紅晒」傻笑說:「因為我唔係地球人,係阿凡達人!」之後繼續被逼供:「咁你幾時拍拖?」心悠即腦筋急轉彎拋出自創金句:「我收埋你哋都唔會知,唔收埋你哋都會知,明唔明?」聽到粉絲一頭霧水,場面搞笑!之後亦有溫情時刻,Percy送上自製漫畫紀念冊,以及一班粉絲以偶像名義捐款的收據,作為心悠本月38歲的生日禮物,氹得她眼濕濕:「好開心呢個世界有人咁鍾意我!好為咗大家我唔離開地球」

劉心悠教路,唔識打波就要執波。

  • 劉心悠教路,唔識打波就要執波。
「栢芝」把握機會與偶像合照。

  • 「栢芝」把握機會與偶像合照。
本月38歲生日的心悠,收到粉絲送的禮物。

  • 本月38歲生日的心悠,收到粉絲送的禮物。

粉絲的話

我係「栢芝」,不嬲好欣賞心悠,覺得佢好健康、好可愛,入行咁耐依然保持正面形象,知道佢好鍾意運動,跑咗好多年馬拉松,我嘅願望就係同佢一齊運動,透過做運動見到佢活潑好動一面,過程一定會好開心。

心悠的小Fans「栢芝」

我叫Percy,中一開始已鍾意心悠,佢喺《步步驚心》嘅造型好有古典美,後來從唔同訪問對佢加深了解,佢為人堅強、無畏同有責任心,呢幾樣嘢變成我為人處事嘅要求,一路上佢不斷鼓勵我要以學業為重,到依家我19歲成功考入理想大學,心悠兩個字好似刻咗喺我心入面,佢係我人生導師,不過佢一直鍾意運動,我就冇恒心,希望東網可以畀到機會我同佢一齊去「燒豬」,相信有佢做導師,我會愛上運動。

心悠的小Fans Percy

鳴謝:康樂及文化事務署






鍾意就快D Share啦!