網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月12日 星期五

【女學生吹水班】求學時無性生活 Coffee:阿爸驚我唔係處女帶我去驗| Coffee,林芊妤

一向「乳」出驚人嘅Coffee林芊妤,上ViuTV節目《晚吹-女學生吹水班》雖然包得密實,但胸前偉大幾乎逼爆校服衫鈕,而且唔使露乳一樣語出驚人,事關佢 ...




一向「乳」出驚人嘅Coffee林芊妤,上ViuTV節目《晚吹-女學生吹水班》雖然包得密實,但胸前偉大幾乎逼爆校服衫鈕,而且唔使露乳一樣語出驚人,事關佢話求學時期,老竇因為驚個女唔係處女,所以試過報警,話要帶佢去驗處女之身。

唔講真係唔知,原來Coffee讀書時期家教真係好嚴,拍拖要偷偷摸摸、鬼鬼祟祟,男朋友去蒲吧佢又唔去得,因為唔出得夜街,難怪主持人問佢:「當年有無試過著住校服曳曳?」答案可想而知啦,Coffee話:「無,著校服無,因為嗰時驚我阿爸要我去驗。佢嗰時有試過報警,咪就係話驚我唔係處女,所以要帶我去驗。咁我當時一直有呢個概念喺度,所以一直都唔夠膽發生性關係。」Coffee無同當時男友發生性行為,佢話導致之後被一位女性朋友乘虛而入,男朋友同女性朋友一齊夜蒲時有kiss,仲發生埋關係。

嗯,節目講嘅嘢,真係信不信由你。


鍾意就快D Share啦!