掃呢頁CODE去手機

2019年4月25日 星期四

【粉絲意見】Donald:實在太幸福! __,

全球一股《復仇者4》熱,大家都先睹為快,令致上映首日一票難求。不少首批欣賞的香港觀眾,包括DJDonald都是當中一分子,觀後感是提入場觀眾「帶紙巾啦 ...


全球一股《復仇者4》熱,大家都先睹為快,令致上映首日一票難求。不少首批欣賞的香港觀眾,包括DJ Donald都是當中一分子,觀後感是提入場觀眾「帶紙巾」採訪:何德

相關新聞:劇透慎入



Donald:值一萬分

「作為fans如果十分滿分我畀一萬分,真係太勁,真係太勁!覺得可以活喺有呢套電影嘅年代實在太幸福。太勁喇呢套戲,你都有喊啦係嘛?每一刻每個畫面每一格都會諗番起好多嘢。」



潘小姐:喊到眼腫

「好感動因為都等咗好耐,有好多fans先知道嘅橋段,如果你唔係每齣都有睇嘅話,可能有啲位你會睇唔明。我覺得佢無論如何都係套好經典嘅作品,我喊到有啲眼腫,唔好意思,我會畀100分。」

相關新聞:王家衛硬碰 陳果讓路



尹先生:由細睇大

「佢哋(同行小朋友)都鍾意睇,睇咗好多套㗎喇,其實由細睇到大。我睇第一套時佢哋未出世嘅,一路我買好多figure,又同佢哋睇,所以就睇到𠵱家。」




鍾意就快D Share啦!