掃呢頁CODE去手機

2019年4月6日 星期六

鄧紫棋(G.E.M.):小巨肺唔夠氣!鄧紫棋開騷吸氧氣 __,G.E.M,G.E.M.,鄧紫棋,

睇見佢個樣都辛苦!鄧紫棋(G.E.M.)解約風波至今仍未解決,不過無損G.E.M.開騷心情,依然專心佢嘅巡唱。不過唔知佢近排係咪攰過頭,出名係「小巨肺 ...


睇見佢個樣都辛苦!


鄧紫棋(G.E.M.)解約風波至今仍未解決,不過無損G.E.M.開騷心情,依然專心佢嘅巡唱。不過唔知佢近排係咪攰過頭,出名係「小巨肺」嘅佢搞到要吸氧氣開騷,見佢雙眉微蹙攞住氧氣罩不停吸,個樣都幾辛苦。之後佢喺社交網留言話:「人生第一次,吸氧氣開演唱會⋯真難忘!Needed some oxygen!Lol. Unforgettable!」真係唔好咁操勞喇!

據工作人員透露,今日係G.E.M.雲頂演唱會第一場,雲頂位於馬來西亞蒂迪旺沙山脈,海拔約2千米。喺呢度唱歌兼跳舞需要用特別多體力,佢唱到一半返後台換衫時,出現頭暈徵狀,最後要吸氧氣去維持體力。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!