掃呢頁CODE去手機

2019年4月11日 星期四

【騙徒無處不在】歌迷送全新iPhone 張敬軒中伏IG爆粗投訴 __,iPhone,張敬軒,

【騙徒無處不在】歌迷送全新iPhone張敬軒中伏IG爆粗投訴23分鐘前歌迷送禮物比偶像,的確好常見,不過偶像係咪每份禮物都會拆呢?出名錫歌迷嘅張敬軒, ...


  • 【騙徒無處不在】歌迷送全新iPhone 張敬軒中伏IG爆粗投訴
  • 23分鐘前




歌迷送禮物比偶像,的確好常見,不過偶像係咪每份禮物都會拆呢?出名錫歌迷嘅張敬軒,日前親自處理歌迷送嘅禮物嗰陣,發現有部仲包住膠嘅全新iPhone,心底裡即時好內疚,話歌迷點解咁破費,點知軒仔打開之後先發現,原來iPhone盒內,只係得8粒金莎朱古力,以為故事就咁完?其實個盒入面仲有塊金屬板,連重量都跟到足,仲要細心到畀埋收據軒仔,呢位歌迷細心到值得一讚呀。

軒仔收到呢部「金莎iPhone」之後,心情即時180度轉變,即刻將「金莎iPhone」post上IG,仲爆左句「金莎嚟嘅趙李」,唔知軒仔食晒啲金莎降火未呢。


鍾意就快D Share啦!