掃呢頁CODE去手機

2019年4月3日 星期三

Jessica C.:冇車返屋企!JC街頭忟憎撳爆機 __,JC,Jessica,Jessica C,

混血女模JessicaC.(JC)先後為老公安志杰誕下一女一子,大女Tessa已三歲,而細仔亦差不多十個月大,已是兩子女之母的她,身材依然Fit爆!日 ...


混血女模Jessica C.(JC)先後為老公安志杰誕下一女一子,大女Tessa已三歲,而細仔亦差不多十個月大,已是兩子女之母的她,身材依然Fit爆!

日前晚上9時許,JC撇下老公和兩個寶貝現身中環街頭,一身Casual打扮的她,當日戴上眼鏡來遮掩素顏,見她一個人站在路邊等車,期間不停撳電話,十分忟憎,似是急趕返屋企湊小朋友,直至一輛租車駛至,她即火速上車離開,然後直駛往西環寓所。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!