掃呢頁CODE去手機

2019年4月11日 星期四

蔡明芳Jessica蔡明思:SG首位人妻!Jessica宣布嫁翻版陳家樂 __,Jessica,陳家樂,

恭喜晒女超人~~女子組合SuperGirls(SG)2010成團,5位成員近年都分別投入唔同圈子作新嘗試,好似Cheronna同Yanny就行演戲路, ...


恭喜晒女超人~~


女子組合Super Girls(SG)2010成團,5位成員近年都分別投入唔同圈子作新嘗試,好似Cheronna同Yanny就行演戲路,Heidi就做Fashion達人,不過都唔夠Jessica(蔡明思)咁快手,佢剛剛就喺社交網宣布佢即將做人妻喇~~~

現年32歲嘅Jessica喺社交網上載二人煙韌合照,未婚夫攬到Jessica實一實,而Jessica手上嘅求婚戒指亦非常顯眼,二人笑容一致,又甜蜜對望,真係令人羨慕!據知Jessica嘅未婚夫係圈外人,雖然Jessica未有特別公開未婚夫身份,僅表示對方叫「陳冠」,而咁啱呢位「陳生」仲幾似陳家樂噃!Jessica仲好興奮指洗衫煮飯打掃全包佢身上,就算攰都好樂意,仲講到明等唔切要快啲嫁人添,全文如下:

我真的有好消息想告訴大家呀👫

首先恭喜陳生

他燒了三輩子的好香

這輩子終於可以娶我回家!

恭喜晒!!!🎉

之後恭喜自己榮升超人

從此之後

聽教聽話 洗衫煮飯打掃全包在我身上

聽落好像有點累

但我很樂意

因為♥️

#恭喜有情人終成眷屬

#人生很完滿 🌕

P.S 陳冠是我的天使,我每天都很想感謝他!

I can’t wait to marry you ♥️♥️♥️」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!