網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月26日 星期五

【呢個時勢做歌手】楊明陪莊思明K房練歌 讚聲靚唱得好 __,楊明,莊思明,

【呢個時勢做歌手】楊明陪莊思明K房練歌讚聲靚唱得好24分鐘前楊明出名係好男友,早前壹仔影到他跟女友莊思明去嘉年華,雖然拍拖已經兩年,依然係熱戀MODE ...


  • 【呢個時勢做歌手】楊明陪莊思明K房練歌 讚聲靚唱得好
  • 24分鐘前






楊明出名係好男友,早前壹仔影到他跟女友莊思明去嘉年華,雖然拍拖已經兩年,依然係熱戀MODE,兩人經常做接吻魚,好SWEET。原來,楊明仲好欣賞女友歌喉,不時同女友去唱K,不過唔單係去輕鬆吓咁簡單。佢只係想女友有多啲機會練歌。

其實莊思明已經簽過唱片公司,後來因某些問題而離開,大家都知今時今日做歌手唔容易,新人歌手更加有難度。楊明見女友都算唱得之人,所以先花盡心思,希望佢唔好放棄。早前,莊思明上家燕姐節目《流行經典五十年》唱歌,畀網民大讚佢唱得,只不過機會唔算多。仲話以佢嘅條件,唱劇集主題曲都得。


鍾意就快D Share啦!