掃呢頁CODE去手機

2019年4月5日 星期五

【預告着比堅尼】Keep靚身材硬撼馮盈盈 麥明詩:佢P圖好叻 __,馮盈盈,麥明詩,

(右圖攝影:仇志德)
麥明詩今日在銅鑼灣出席七人欖球賽宣傳活動,她更親自落場和小朋友切磋球技,更投入到臉容繃緊十分搞笑。麥明詩表示在英國留學時,學校最強是RugbyTeam ...


麥明詩今日在銅鑼灣出席七人欖球賽宣傳活動,她更親自落場和小朋友切磋球技,更投入到臉容繃緊十分搞笑。



麥明詩表示在英國留學時,學校最強是Rugby Team,最型男同學都在隊伍中,均是學校風頭躉,故有時間會去看球賽打氣,從而見到好多身形健碩男士,她說:「都幾好睇嘅,睇一個同睇十個梗係十個正啲啦,好似睇女團一樣。」但在她男友歷史中則未曾和大隻仔拍拖,希望有機會可以嘗試。



自從騎長途單車做善事後,麥明詩保持適當運動,五月會同好友馮盈盈遠赴荷蘭拍旅遊特輯,預告有可能會穿比堅尼,現時希望可以將身形修得更靚,免被大家比下去,問她是否怕視覺輸給馮盈盈?她笑說:「你哋唔明㗎喇,佢P圖好叻。」



麥明詩透露雖然荷蘭沒太多特別陽光海灘地方,但有可能會浸按摩池和香薰浴,並不置可否說:「而家保留唔着泳衣權利,唔係代表應承,到時唔着唔好話我反口,拍得唔靚就會剪,之前劇集《誇世代》曾經一件頭拍攝,如果三點式就選美後都冇喺幕前公開。」



-----------------------------

追蹤真相 守護公義

免費訂閱支持蘋果 4月10日無阻盡覽

https://hk.adai.ly/PMtkKQIUBV

-----------------------------

動腦Q金像獎周

4月8日-12日 10:30PM

Let’s Q the money!Action!

https://hk.adai.ly/zpCd06PPwV



(右圖攝影:仇志德) 麥明詩還落場跟小朋友一起打波。 麥明詩還落場跟小朋友一起打波。
麥明詩表示想同大隻仔拍拖。

麥明詩表示想同大隻仔拍拖。
麥明詩爆馮盈盈「P圖好叻」。

麥明詩爆馮盈盈「P圖好叻」。

鍾意就快D Share啦!