掃呢頁CODE去手機

2019年4月10日 星期三

《我和星星有個約會》:女神好波!劉心悠河東獅吼KO「栢芝」 __,來追星星的你,劉心悠,女神,張栢芝,星星,

嘩嘩嘩!心悠BB着小背心同「栢芝」切磋,邊個贏呢?劉心悠成日話自己係外星人,今次接受東網巨星重量級節目《我和星星有個約會》邀請,由女神化身網球女將降落 ...


嘩嘩嘩!心悠BB着小背心同「栢芝」切磋,邊個贏呢?


劉心悠成日話自己係外星人,今次接受東網巨星重量級節目《我和星星有個約會》邀請,由女神化身網球女將降落地球,同兩位女粉絲切磋球技。

心悠BB着住一身背心短裙大騷「燒豬」身材,經已攞滿分,比賽前仲傳受3招必殺秘技,真係算唔話得。佢仲叫兩名粉絲一齊上場鬥波,即使「栢芝」亦唔係對手,搞到「獸性大發」,河東獅吼震退「栢芝」。

「栢芝」到尾段嚟個大報復,向偶像大迫供,問dry爆心悠到底有冇拍拖?但又點會考到呢位外星女神?結果心悠只使出兩句外星話,聽到「栢芝」都接唔上,究竟外星金句係乜?心悠又點樣以一敵二,邊個係最後大贏家?記得唔好錯過今集《我和星星有個約會》之星球大戰喇!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!