網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月26日 星期五

許志安黃心穎偷食:偷食事件後未曾見人 黃心穎被發現已飛LA __,安仔,許志安,黃心穎,

原來心穎已默默避走美國…藝人黃心穎自從被爆背男友馬國明姣溝人夫許志安,在車廂對安仔主動送吻,又攬又啜,遭全城網民插爆,雖然她曾在網上公開道歉,但似乎無 ...


原來心穎已默默避走美國…


藝人黃心穎自從被爆背男友馬國明姣溝人夫許志安,在車廂對安仔主動送吻,又攬又啜,遭全城網民插爆,雖然她曾在網上公開道歉,但似乎無補於事,演藝工作全面叫停,演出的劇集被抽起,甚至主持的舊節目同樣被要求cut,曾被影到在家中痛哭、呆滯兼無助,之前一直有傳她會返加拿大靜思己過,不過今晨她被發現避走美國!

事隔10日,有人目睹黃心穎在洛杉磯機場現身,穿着黑色衞衣、戴上cap帽的她孭住背囊,身邊有一名女友人陪伴,她似乎好驚被人認出,將cap帽拉到好低,當發現有記者,更是行快兩步,一直頭耷耷的她被問到會唔會同男友道歉?還是轉機返加拿大探家人?驚唔驚事業玩完?同馬國明依家咩關係?她全部都冇回應,只係急步而行走到的士站等車離去。

而東網向馬國明問及心穎出走一事,佢只回覆:「冇回應……多謝關心……」無綫高層樂易玲則表示:「我哋之前同佢講過,想佢休息一排先,佢今次係有正式請假嘅!」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!