掃呢頁CODE去手機

2019年4月19日 星期五

許志安黃心穎偷食:Like黃心穎道歉文 森美被網民洗版鬧爆盲撐 __,安仔,森美,許志安,黃心穎,

森美Like咗黃心穎個道歉Post,畀網民鬧爆!藝人黃心穎與許志安爆出車廂偷情事件,日前黃心穎於社交網發文道歉,但就有大批網民繼續圍插,而留言支持佢嘅 ...


森美Like咗黃心穎個道歉Post,畀網民鬧爆!


藝人黃心穎與許志安爆出車廂偷情事件,日前黃心穎於社交網發文道歉,但就有大批網民繼續圍插,而留言支持佢嘅好友亦無一幸免,包括藝人黎國輝(阿感)等都照樣被鬧爆,同黃心穎合作節目《森美旅行團》嘅森美都受到牽連!

事關森美Like咗黃心穎個道歉Post,大批網友留意到之後,立即到森美嘅社交網洗版式留言表示失望,指「你同佢如果係朋友就更應該教佢分對錯,唔係盲撐!」、「有些錯是不應該原諒的,你身為人夫應該懂分對錯,將心比己」、「老實講見到你個like有啲驚訝,然後係失望」,更有網友指要罷睇森美嘅節目。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!