掃呢頁CODE去手機

2019年4月21日 星期日

許志安黃心穎偷食:曾Like鬧黃心穎留言!陳自瑤:檢點自己 __,安仔,許志安,陳自瑤,黃心穎,

陳自瑤今日一篇「反思自己」嘅文章,即時引起網民熱論!藝人陳自瑤(Yoyo)不時都喺社交網發文分享正能量訊息,不過佢呢日就因為一篇「反思自己」嘅文章,意 ...


陳自瑤今日一篇「反思自己」嘅文章,即時引起網民熱論!


藝人陳自瑤(Yoyo)不時都喺社交網發文分享正能量訊息,不過佢呢日就因為一篇「反思自己」嘅文章,意外引起惹網民無限聯想,認為係講緊黃心穎偷食人夫許志安嘅事,而成為網民熱話!

Yoyo喺文中提到做人向前看之餘亦要回頭反思過去,並指:「回憶過去,就是要經常梳理自己的經歷,檢點自己的為人處世,把自己走過的路看得更清、更全、更遠!」即獲網友留言表示:「明顯講緊隻Cheap精」、「黃心穎一啲都唔檢點」。

其實Yoyo老公王浩信曾與黃心穎傳出緋聞,而早前心穎偷食事件爆出後,亦有網友發現Yoyo嘅微博用戶曾經like過一個鬧爆黃心穎嘅留言「做小三,還那麼主動…」,之後立即取消讚好,難怪今次發文會引起網友聯想。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!