掃呢頁CODE去手機

2019年4月7日 星期日

陳琪:孖胡諾言遊台 陳琪「被迫」做Model影浴照 __,胡諾言,陳琪,

陳琪同老公胡諾言撇低三個仔女,去台灣旅行!藝人陳琪與胡諾言(胡仔)早前撇低三個仔女,出發台灣二人世界!雖然短短三日兩夜,但已相當盡與,期間胡仔「龍友」 ...


陳琪同老公胡諾言撇低三個仔女,去台灣旅行!


藝人陳琪與胡諾言(胡仔)早前撇低三個仔女,出發台灣二人世界!雖然短短三日兩夜,但已相當盡與,期間胡仔「龍友」上身,去到邊影到邊,還逼老婆做御用模特兒,陳琪笑說:「今次唔使帶細路,所以咪孭咗部相機去,成日要我做model,影到我都覺得悶,後來佢咪自己影啲花花草草過手癮。」

沒有仔女在旁,他們無需再到遊樂場,反而休閒地四圍逛浸溫泉,更影下「浴照」:「近年都開始唔記得咗原來去旅行應該係咁樣,今次主要浸溫泉同食嘢,睇風景都係其次,因為我哋已經錯過咗櫻花嘅季節,冇計,始終都要就小朋友返學嘅時間,只能夠揀一個星期六、日,原來兩個人去真係好舒服,以後真係要多啲撇低啲細路出去先。」

而二人於田園取景拍照時搞笑被田園主人玩謝,陳琪說:「佢(胡仔)畀阿婆逼買花嚟送畀我,否則唔畀佢入去影相,變相我有花收。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!