掃呢頁CODE去手機

2019年4月15日 星期一

【胡杏兒 張繼聰跳升國際】 NETFLIX睇中港劇《向西聞記》今個月有得睇 __,張繼聰,胡杏兒,

【胡杏兒張繼聰跳升國際】NETFLIX睇中港劇《向西聞記》今個月有得睇24分鐘前大型連鎖影音店hmv受經濟大氣候影響,再加上數碼新時代劇變,於去年12 ...


  • 【胡杏兒 張繼聰跳升國際】 NETFLIX睇中港劇《向西聞記》今個月有得睇
  • 24分鐘前






大型連鎖影音店hmv受經濟大氣候影響,再加上數碼新時代劇變,於去年12月自願性清盤,hmv遺留的另一副線,網上影音點播平台hmvod,雖然製作了多部自創劇,但一直未有出街。改篇自網絡作家向西村上春樹的《向西聞記》,當中包括合共12集的9個單元故事,其中由張繼聰和胡杏兒孭飛主演的單元《畜牲傳心師》,去年6月已經煞科,而《向西》於去年11月已經開始宣傳,但卻突然剎掣。

據知原來因為《向西聞記》被NETFLIX睇中,雙方一直洽談合作,至最近達成協議正式簽約;而這亦是NETFLIX繼《反黑》之後、第二部於NETFLIX推出的原創港劇。

NETFLIX購買劇集向來有要求,確定有質素才會買入,證明《向西》既有完整性兼有相當水準,跳升國際,不單對原創港劇好大鼓舞,對正在養胎的胡杏兒和近年成為最搶手男藝人之一的張繼聰,相信都係好消息。

《向西聞記》的9個單元,包括《畜牲傳心師》、《碌架床》、《台北的港男港女》、《PTGT & PTBF》、《骨與慾》、《咖喱雞》、《因為寂寞所以健身》、《獨男愛的故事》及《食女性地嘉亨灣》,聽聞喺呢個月就陸續出街。




鍾意就快D Share啦!