掃呢頁CODE去手機

2019年4月17日 星期三

【安心偷食|愈著愈貴】冇為馬明安仔放棄森林 黃心穎借薛世恆生日P釣金龜 __,安仔,薛世恆,許志安,郭晉安,馬國明,馬明,黃心穎,

16年,心穎BB雖然已經同馬國明拍緊拖,但就俾壹仔影過佢去咗薛世恆生日P,仲主動出撃釣金龜牌添!15年主動埋偶像馬國明身嘅心穎BB,夠晒熱情,好快就將 ...




16年,心穎BB雖然已經同馬國明拍緊拖,但就俾壹仔影過佢去咗薛世恆生日P,仲主動出撃釣金龜牌添!15年主動埋偶像馬國明身嘅心穎BB,夠晒熱情,好快就將馬明得到手,段地下情仲愈來愈浮面。

馬明份人悶兼唔願使錢喺女朋友身上,所以,心穎BB一直都冇為咗佢呢棵樹而放棄森林。好似16年,薛世恆生日吹雞開P,心穎BB都有去玩,仲好開心咁睇金龜,睇中咗一個內地開製衣廠中佬,兩個仲交換埋電話,有冇下文,就得佢自己先知喇!

不過,入行5年嘅佢,電力好勁,同佢合作過嘅對手都會有緋聞!14年,李思捷拍劇集《以和為貴》撻著,仲俾人影到佢坐李思捷架七人車返男方屋企過夜。同吳啟華拍《再戰明天》時,又傳佢介入咗吳啟華同石洋子婚姻,搞到對方離婚。15年同王浩信去無錫、上海拍《東坡家事》一個月外景,又俾人話佢姣電王浩信,激嬲咗人哋老婆陳自瑤。

究竟有幾多單係真?冇人知,得心穎BB知,不過,有單嘢就一定係堅嘅!就係心穎BB愈著愈富貴!以前嘅佢只係會著sponsor嘅嘢,又或者運動牌子casual wear!今年開始,發現佢開始愛上名牌,Gucci T閒閒地4千幾蚊一件,識買就好似佢咁,黑、白兩款買晒。Chanel外套,3萬6一件,都係黑、白兩款買晒。巴黎世家外套都2萬幾。以前孭千幾蚊嘅平手袋,而家?3萬嘅Chanel、7萬幾嘅Hermes頂cap帽都要2千幾嘅巴黎世家,升晒呢!就連銀器都要買日本銀器藝術家菊池健嘅經典,心穎BB,乜你發咗達咩?


鍾意就快D Share啦!