掃呢頁CODE去手機

2019年4月22日 星期一

許志安黃心穎偷食:周圍辣火頭!梁裕恆開Post寸爆唐詩詠 __,唐詩詠,安仔,梁裕恆,許志安,黃心穎,

沒完沒了…落選港男梁裕恆(Flow)連日嚟就黃心穎和許志安事件多次發表驚人言論,除爆二人料之外,更因激進言詞引發網友批評圍插,今日佢又再嚟料,今次佢就 ...


沒完沒了…


落選港男梁裕恆(Flow)連日嚟就黃心穎和許志安事件多次發表驚人言論,除爆二人料之外,更因激進言詞引發網友批評圍插,今日佢又再嚟料,今次佢就馬國明情同兄妹的唐詩詠一句「呢件事只係關四個人事」發功,不但轉Target狂寸詩詠,佢又繼續發表偉論Support自己發聲無罪。

佢喺社交網截出唐詩詠發言的新聞圖片,又用「唐xx」形容對方,指她是全TVB裏面其中一個有苦自己知的女藝人,又言若對方嘅緋聞都係真嘅話,咁對方嘅愛情歷練多如天上繁星,明寸詩詠多花邊新聞。

之後佢就「只關四個人事」發表偉論,強調自己係講緊大是大非,指事件中四人均為藝人,都有社會責任,着四人「免費用緊大眾擁有的大氣電波,不應只取其好處」而評論中就好壞參半,唔少網友叫Flow就相關事件收聲,亦有網友表示認同,嗌四位當事人再出嚟交代。

之後唐詩詠都有喺個人社交網出Post,其中一個就晒靚相,另一篇就引述一位日本作家嘅語句:「特定的內心習性決定了我們的世界觀,我們認為自己看待事物的方式就是它們實際的狀態。」輕描淡寫咁似係回應Flow嘅發言。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!