掃呢頁CODE去手機

2019年4月7日 星期日

《娛場》:【娛場】蔡卓妍色香味全 吳慷仁用性挑機 __,吳慷仁,蔡卓妍,阿Sa,

蔡卓妍吳慷仁搞笑度十足!一齊談談情,說說性!蔡卓妍(阿Sa)夥拍台灣型男吳慷仁主演嘅新片《非分熟女》,主要講述阿Sa扮演同丈夫性生活不協調至婚姻破裂嘅 ...


蔡卓妍吳慷仁搞笑度十足!一齊談談情,說說性!


蔡卓妍(阿Sa)夥拍台灣型男吳慷仁主演嘅新片《非分熟女》,主要講述阿Sa扮演同丈夫性生活不協調至婚姻破裂嘅中女,遇到「廚師」吳慷仁引發激情,從而衝破心理障礙,選擇面對真正嘅自己,雖然阿Sa呻拍嗰場「硬到冇感覺」嘅情慾戲好受罪,但就好享受同吳慷仁合作,而兩個差兩日就同年同月同日生嘅型男索女,會唔會心有靈犀嘅呢?

所謂食色性也,正如呢套電影所講,烹飪嘅過程,就好似性愛咁,有前戲有高潮,簡直係色香味俱全呀!但係點解吳慷仁會用榴槤嚟形容阿Sa,用乾炒牛河嚟形容自己呢?呢位台灣型男更會化身性博士,同我哋講解性知識,男女大不同呀!咁令人想入非非,仲唔即刻收睇【娛場】!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!