掃呢頁CODE去手機

2019年4月18日 星期四

【安心偷食】未知Sammi狀況 蘇永康望兩人手牽手度難關 __,Sammi,【安心偷食】,蘇永康,鄭秀文,

(右:IG圖片)
與安仔相識30多年的蘇永康表示,希望他與Sammi能共度這個難關。許志安與黃心穎在車廂激吻片段,轟動全城。安仔昨日在記者會聲淚俱下認錯,承認自己起色心 ...


與安仔相識30多年的蘇永康表示,希望他與Sammi能共度這個難關。 與安仔相識30多年的蘇永康表示,希望他與Sammi能共度這個難關。

許志安與黃心穎在車廂激吻片段,轟動全城。安仔昨日在記者會聲淚俱下認錯,承認自己起色心:「我係一個壞咗嘅人!」(新聞連結: https://bit.ly/2IBZjL5 )

相關新聞:【獨家足本睇】黃心穎胸壓攬住啜   許志安背Sammi偷食馬明女友



作為許志安多年好友的蘇永康,今日到將軍澳為音樂節目錄影時,談及「安心偷食」事件,他表示自己看了馬國明今日下午發表的回應,認為對方講得很有道理,他亦希望這件事可以盡快平息,不要再令更多的人受傷:「作為鄭秀文同許志安30幾年嘅朋友,或者會比較自私,但衷心希望佢哋可以手牽手度過難關。」蘇永康又表示自己跟張衞健、梁漢文等商量過,覺得現在應該給安仔一點空間:「老實講,如果佢需要幫助,他肯定會嚟搵我哋,我們都唔會逼佢同問佢有乜嘢要幫忙。」



至於問到有否關心Sammi?她現在的情緒如何?蘇永康就表示會與跟太太有分工:「女人嘅事會由女人去溝通,因為我噚晚太夜返屋企,今朝起身嘅時候太太已經去咗返工,所以暫時仲未了解太太同Sammi有冇溝通過。」

相關新聞:【網民禱告打氣】Sammi將FB專頁封面變黑色 似無聲表達心死了



熱定身睇GOT大結局

權力遊戲76頁電子書

幫你極速消化全劇精華

https://bit.ly/2U9OBxz

-----------------------------

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI




鍾意就快D Share啦!