掃呢頁CODE去手機

2019年4月16日 星期二

【安心偷食】杜琪峯曾警告安仔勿撇Sammi:揼咗佢我斬佢老母十碌 __,Sam,Sammi,安仔,杜琪峯,許冠傑,許志安,郭晉安,鄭秀文,

當年安仔Sammi復合,杜sir明言叫安仔勿撇Sammi。(資料圖片)
許志安與鄭秀文(Sammi)04年一度分手,直至11年兩人在佐敦撐枱腳,復合斷正,當時安仔甚至滿臉通紅、狂灌熱茶。相反Sammi當時對着鏡頭笑瞇瞇,含 ...


許志安與鄭秀文(Sammi)04年一度分手,直至11年兩人在佐敦撐枱腳,復合斷正,當時安仔甚至滿臉通紅、狂灌熱茶。相反Sammi當時對着鏡頭笑瞇瞇,含情脈脈望着安仔,近年Sammi已成為許太。不過今日爆出「安心偷食」,情路出現危機。

相關新聞:【安心偷食】黃心穎冧掂許志安月月見 明目張膽用IG傳情



當年兩人復合消息傳出後,杜琪峯曾揚言Sammi是他愛將,警告安仔嚴禁飛甩Sammi:「如果安仔揼咗佢,我斬佢老母十碌。」杜Sir當年極力贊成兩人復合,又催促他們早日生仔。杜Sir又相信上帝會祝福Sammi,上帝會陪伴Sammi。



-----------------------------

熱定身睇GOT大結局

權力遊戲76頁電子書

幫你極速消化全劇精華

https://bit.ly/2U9OBxz

-----------------------------

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI

相關新聞:【安心偷食】心穎IG閂留言功能 家姐心美驚訝:咩話?許志安?




鍾意就快D Share啦!