掃呢頁CODE去手機

2019年4月16日 星期二

【安心偷食|進擊小三】黃心穎踩Sammi場搏friend降戒心 拎正牌與許志安拖手 __,Sam,Sammi,安仔,小三,許冠傑,許志安,鄭秀文,黃心穎,

【安心偷食|進擊小三】黃心穎踩Sammi場搏friend降戒心拎正牌與許志安拖手16分鐘前許志安同黃心穎車廂「偷食」單嘢,當大部分人都鬧爆女方又擒又啜 ...


  • 【安心偷食|進擊小三】黃心穎踩Sammi場搏friend降戒心 拎正牌與許志安拖手
  • 16分鐘前




許志安同黃心穎車廂「偷食」單嘢,當大部分人都鬧爆女方又擒又啜係姣婆嘅時候,黃心穎醒水呀,立即關咗IG留言功能,但安仔就無咁做,搞到IG被瘋狂留言鬧爆:「臨老食賓妹,幫你唔落呀師兄,對你好失望!仲話信主?偷食係主嘅意思?你點對得住Sammi?你都係做返腳下那堆爛泥罷」

雖則喺「偷食」片中,明顯見到黃心穎飛擒大咬好主動,但細心啲留意,其實男方都有唔少小動作㗎!例如同車男友人一落車關門一刻,安仔隨即伸手拖向黃心穎;二人攬啜期間,安仔又不時自動波將手放喺女方大髀內側。所有動作都顯得相當自然、熟手。

諗起上個月,許志安同Sammi先甜甜蜜蜜咁一齊行超市買餸,老公推車仔,老婆就小鳥依人咁繑住手挨住膊頭,離開嗰陣仲十指緊扣揈住手添。點知,安仔嘅一對手,公開場合拖Sammi,暗啞底仲會拖黃心穎,真係估唔到。難為Sammi早前第一次被斟茶,仲有感而發打咗篇「夫妻之道」:「mi也提醒自己,婚姻得來不易,每對couples都務必珍惜和努力守護。mi一直認為婚姻本身並不提供愛,是彼此之間的愛滋養著婚姻,是彼此的努力,是彼此之間的不分彼此,才能使婚姻有血有肉有生命。婚姻是無形但相處是有形,婚姻中每個階段也是一場場終身學習。我估計沒有捷徑,只能一步一步經歷,才能真正體現『一步一生』的幸福。」

向前追溯返,許志安同黃心穎喺2018年,為《星光熠熠耀保良》拖住手合唱《會過去的》,唔通當時已經……唉,安仔仲打算嚟緊開演唱會,怕且都凍過水,夾硬開都只會係問責大會。

另外,黃心穎做gym,會踩上Sammi去開嘅場搏friend。點知Sammi當佢係friend,見心穎出做gym post都會like,但轉個頭佢擒埋人老公,真係進擊得很可怕!其實進擊都唔係第一日嘅事,黃心穎雖然同馬國明係公開嘅一對,但私下一直爛玩,成日群埋男士堆,「皮草太子爺」王大業、薜世恆等筍盤開生日P,心穎都會現身搵機會,成場都係筍盤公子哥兒,唔去就傻喇!


鍾意就快D Share啦!