網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月30日 星期二

Sammi回復「洗版mi」本色 連環出IG 做gym又晒狗 __,Sammi,鄭秀文,

Sammi回復「洗版mi」本色連環出IG做gym又晒狗22分鐘前自日前聲言「向前看」的Sammi鄭秀文,終於回復「洗版mi」本色,昨日一口氣在IG上載 ...


  • Sammi回復「洗版mi」本色 連環出IG 做gym又晒狗
  • 22分鐘前




自日前聲言「向前看」的Sammi鄭秀文,終於回復「洗版mi」本色,昨日一口氣在IG上載三個新post,當中兩個是Sammi做gym時所攝,Sammi留言表示因腳傷很久未有運動,終於再的起心肝放膽爆汗,另一個則話自己年紀大,記性慢,唯有努力做,不過以Sammi的強勁運動底子,相信好快就回復大勇狀態迎接其演唱會。

此外,Sammi亦上載與愛犬Lucky的合照,原來昨日是Lucky 14歲生日,不過相中只見遮了面的Sammi與愛犬,未見有男主人許志安。


鍾意就快D Share啦!