網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年4月4日 星期四

【《鐵探》發瘟夠突出】為兩餐仲有揸貨車送貨 方紹聰:TVB嘅人工得好少,真係難以生活 __,TVB,《鐵探》,方紹聰,

大台重頭劇《鐵探》熱播,惠英紅加許紹雄夠入戲,仲有黑仔、林偉,戲味夠晒濃。唔只前輩做得好,連班後輩都做得唔錯,係呀,講緊發瘟方紹聰,單係造型已經夠突出 ...




大台重頭劇《鐵探》熱播,惠英紅加許紹雄夠入戲,仲有黑仔、林偉,戲味夠晒濃。唔只前輩做得好,連班後輩都做得唔錯,係呀,講緊發瘟方紹聰,單係造型已經夠突出嗰個。方紹聰喺劇入面嘅角色係越南軍隊,主要對手係黑仔、林偉同林利,聽佢講,發瘟呢個角色,係佢入行十年嚟最有突破嘅一個。他說:「今次角色好特別,可能係我入行十年以來,最嚴肅、最認真同最惡嘅角色。」幾個對手都係好戲之人,方紹聰今次堅有壓力。「未開拍前其實都好大壓力,因為要對幾位前輩級人馬做對手戲,尤其是黑哥,我諗住同佢哋合作,如果都係做小弟、下靶角色,應該都無問題,但角色名叫「發瘟」,有少少神經質,會鬧其他人,有啲場口會指住黑哥嚟鬧,或者同林利哥有啲言語衝突,所以未開拍之前都好大壓力,點樣可以做到氣場出嚟。四位當中資歷最新一定係我,要喺裡面佔一席位,或者個氣場可以接近佢哋,我自己都覺得有啲困難。」

方紹聰話多得監製蘇萬聰畀咗一個好好嘅造型佢,令佢好快揣摩到個角色要點做。「基本上著好衫同整好紋身,我已經即刻知道要點樣處理角色。到正式拍攝時,幾位前輩,尤其是黑哥都對我好好,畀我好多發揮空間,我記得第一場要揸槍指住佢個頭,佢叫我可以大膽啲,俾啲力槍嘴掂實佢個頭,因此我哋成為咗朋友,整個拍攝過程都好開心。」佢好享受拍《鐵探》嘅過程,而頸上嘅紋身,反而令佢好難忘。「如果睇相會見到我頸上面有個好有型嘅紋身,但呢個紋身係劇組化妝同事幫我好容易咁整上去,兩個人用十五至二十分鐘一齊整嘅,一個負責揸穩張紙,另一個人負責噴顏料,但最辛苦其實係落妝過程,要用落妝油不停捽頸,大約捽半個鐘至四十五分鐘先會甩,所以去到後期都捽到條頸嘅皮膚變薄,有少少擦傷,但我覺得呢個紋身對我嘅角色絕對幫助好大。」仲記得方紹聰上年喺《特技人》中憑糯米一角跑出,接受壹仔訪問時仲話自己一路揸緊貨車送貨賺生活費,唔知而家佢仲有冇揸貨車呢?「當然就一定有啦,因為TVB嘅人工只係得好少,真係難以生活。而家比較好嘅係,之前出咗一篇報導,而家出去工作時會多人認識咗我。同埋而家香港人普遍都知道做演員好辛苦,一定要出嚟兼職,佢哋都會好支持我,我都聽過好多次,叫我努力,同埋堅持落去,好多謝大家。」


鍾意就快D Share啦!