掃呢頁CODE去手機

2019年4月10日 星期三

【曾紅到去台灣】羅力威現身TVB唱《今生今世》被彈:就斷氣咁好難聽 __,TVB,羅力威,

真係好耐無聽羅力威唱歌喇,早前竟然現身TVB《流行經典50年》,為追憶張國榮離世16年站台,演繹經典電影《金枝玉葉》入面嘅《追》以及《今生今世》。不過 ...




真係好耐無聽羅力威唱歌喇,早前竟然現身TVB《流行經典50年》,為追憶張國榮離世16年站台,演繹經典電影《金枝玉葉》入面嘅《追》以及《今生今世》。不過,唔少網民都彈:「咁細聲嘅?好似就斷氣咁,背景音樂都大聲過佢,唔屏息靜氣都聽唔到佢把聲。真係好難聽!」乜真係好難聽?都唔係吖,唱得柔和綿密,依然好「羅力威」喎,而且自彈自唱真係佢必殺技,好掂好吸引!

唔知大家仲記唔記得,當年佢得20出頭,喺《亞洲星光大道》真係好鬼紅,唔少樂壇前輩兼評判都對佢讚不絕口,去到台灣《超級偶像》踢管都被讚好,要彈都只係彈佢太有周杰倫影子。

不過眨下眼而家都已經年過30,娶咗個靚老婆令人羨慕,但歌唱事業就……其實都幾可惜。相信唔係因為上咗TVB所以留意下,好多人都未必知佢最近出咗新歌。


鍾意就快D Share啦!