掃呢頁CODE去手機

2019年5月27日 星期一

蕭徽勇:勁減100磅!蕭徽勇公開60日減肥大法 __,蕭徽勇,

好似變咗另一個人。由馬國明主演新劇《降魔的2.0》終於煞科,一班演員就去咗食飯慶祝,主角馬國明、同馬海倫、黃穎君、陳榮峻等人齊齊合照,但蕭徽勇(Gor ...


好似變咗另一個人。


由馬國明主演新劇《降魔的2.0》終於煞科,一班演員就去咗食飯慶祝,主角馬國明、同馬海倫、黃穎君、陳榮峻等人齊齊合照,但蕭徽勇(Gordon哥哥)就搶晒其他主角鏡,因為見佢又瘦咗一圈。現年41歲的Gordon哥哥曾經做過兒童節目主持,當年佢嘅肥仔形象令一眾小朋友都覺得佢非常親切,但原來體重一度高達300磅,去年他的起心肝減肥,皆因身體出現警號,胃痛入院,一做身體檢查就發現出現嚴重高血壓問題,結果由近300磅減至175.8磅多磅,而佢所用嘅就係60日蔬果汁斷食減肥大法,再加重量同帶氧運動,成功減去100磅!

而尋日張合照見Gordon哥哥又瘦了一圈,原來佢又再減去十幾磅,現在最新磅數係168.7磅,因為近日要趕拍《降魔的2.0》與《唐人街》嘅佢因為工作忙碌而瘦,另外,都因要配合《降魔的2.0》後期的造型,所以再減勁。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!