網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月15日 星期三

蔡卓妍:出道18年日本旅行!阿Sa阿嬌大懵凌晨出事 __,蔡卓妍,鍾欣潼,阿Sa,阿嬌,

一個阿傻,一個阿瓜!組合Twins蔡卓妍(阿Sa)同鍾欣潼(阿嬌)為了紀念出道18年,齊齊去日本旅行,點知二人甫到當地即發生烏龍事。阿Sa喺社交網上載 ...


一個阿傻,一個阿瓜!


組合Twins蔡卓妍(阿Sa)同鍾欣潼(阿嬌)為了紀念出道18年,齊齊去日本旅行,點知二人甫到當地即發生烏龍事。阿Sa喺社交網上載二人喺的士車廂內嘅片段,詳述去錯酒店Check-in經過:「勁搞笑囉!我哋今日一到埗即刻去行街,依家凌晨1點幾,我哋啱啱去咗酒店check-in,點知我哋去錯咗酒店,搞咗勁耐。」在旁嘅嬌有啲尷尬表示:「有誤會!」阿Sa即續說:「同嗰個人講咗勁耐,佢係咁話冇我哋個名,我哋一路堅持講冇可能。」阿嬌就話:「早知食飯前去check-in!」阿Sa自言今次真係「笑爆嘴」。

阿Sa仲發文:「旅行烏龍記去錯酒店,唔係麗晶酒店係麗晶大賓館,出道18周年旅行,係518唔係515,亦唔係815。啲數字搞到我好亂,數學真係唔係我個friend。twins旅遊記,話走就走之旅。」好友容祖兒亦有留言:「我一唔喺度就出事」阿嬌都禁不住自嘲一番:「2個『阿毛』去旅行!烏瀡瀡。」台灣女星楊丞琳都話:「又搞笑又可愛。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!