網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月1日 星期三

劉濤:【自揭瘡疤】193磅劉濤晒一字馬 __,劉濤,

劉濤公開了青年時的193磅照片,但依然做到高難度動作。憑內地古裝劇《瑯琊榜》令事業再創高峰的大陸女星劉濤,太太形象被網友封為「中國好媳婦」,雖然已是兩 ...


劉濤公開了青年時的193磅照片,但依然做到高難度動作。


憑內地古裝劇《瑯琊榜》令事業再創高峰的大陸女星劉濤,太太形象被網友封為「中國好媳婦」,雖然已是兩個小朋友的母親,但保養得宜,無論樣貌、身材都弗到爆,但估唔到劉濤少女時期是個肥妹仔,今次佢喺社交網上自揭瘡疤,上載兩張她後生時珠圓玉潤嘅相片,但主要唔係分享佢肥過,係想鼓勵吓啲肥人,都可以做高難度動作,因為其中一張相,係佢做一字馬嘅相,配文:「我要送給所有覺得自己胖的年輕人一個鼓勵,120斤(約158磅)算甚麼?我當年146斤(約193磅),照樣可以跳舞下個一字馬!」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!