網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月11日 星期六

母親節2019:用愛擁抱子女 劉美娟望失語症囝囝發聲 __,劉美娟,

劉美娟為了家庭放棄了演藝事業,悉心照顧一對患有罕見選擇性失語症的子女。藝人劉美娟為家庭甘願放棄演藝事業,照顧一對患有罕見選擇性失語症的子女,在老公張崇 ...


劉美娟為了家庭放棄了演藝事業,悉心照顧一對患有罕見選擇性失語症的子女。


藝人劉美娟為家庭甘願放棄演藝事業,照顧一對患有罕見選擇性失語症的子女,在老公張崇德心中她每個角色都拿滿分,是100分的好太太、好媽媽!劉美娟以正能量面對生活中的無助,以行動傳遞愛意,每日充實地度過,盼望仔仔開聲的一日。

情緒一度接近崩潰

歌手張崇德與劉美娟結婚18年,育有一對子女,囝囝張日希12歲,囡囡張日晴11歲,仔女均患有罕見選擇性「失語症」,為照顧仔女劉美娟全面停工,未知他有失語症時,只知他資優,求知慾特別高,但兒子卻偏愛爹哋,教育他確實吃力,情緒一度接近崩潰,她說:「佢好黐爹哋,試過爹哋要到中東讀博士學位,兩星期唔喺香港,佢完全係相思病,唔食嘢,情緒好差,掛住爹哋爆喊,但當時我又做唔到爹哋角色,好冇助。(點解咁黐爹哋?)我覺得喺因為妹妹出世,我將分散力畀咗妹妹,爹哋多咗照顧,佢心內面感覺被離棄,所以佢對住我會刻意失控,好難同佢相處,我好吃力、好辛苦,有啲崩潰。初時都會將佢主力交畀爹哋,但後來覺得唔應該係咁,所以主動出擊搵原因,發現因為佢太聰明,我唔應該以小朋友心態去對佢,有日我攬住佢,叫佢冷靜,同佢講對唔住『媽咪一定有啲嘢做錯咗傷害咗你,有咩唔啱你話我知』,佢聽完爆喊,之後我同佢開始慢慢解開咗結。」

喉嚨頂住出唔到聲

面對兩個小朋友都有失語病,夫妻倆沒有埋怨,欣然接受上天的安排,樂觀地說:「佢哋唔係唔講得嘢,佢哋只係喺學校唔講嘢,我哋發現囡囡有呢個病先,但佢四年就解決咗呢個問題,有咗阿女突然開聲講番嘢嘅先例,所以唔擔心阿仔,雖然佢未講到,但期待佢突然有一日開聲,講嘢其實對佢嚟講好難,阿女對我過一番說話,佢話:『媽咪,哥哥唔係唔講,係我哋講唔到,我哋喉嚨頂住,出唔到聲。』好感動到我,我亦好多謝佢提醒咗我。」

絕對不會無理取鬧

張崇德與劉美娟用愛包圍着子女,但並不代表溺愛,張崇德說:「阿仔雖然好愛我,但其實我係好嚴嘅人,嚴到佢哋驚,不過鬧完之後會解釋番點解,好多時因為危險,我會好狠咁鬧,但講完之後會攬番呵番佢哋,所以就算鬧完,佢哋依然咁愛你,原因出發點係愛,唔係無理取鬧,佢哋係知道嘅。」夫妻倆現感到欣慰,仔仔已經好獨立,她說:「佢喺屋企好自動自覺做所有嘢,只係喺學校仲未得。(擔唔擔心將來?)唔擔心,唔使為未來而擔心,點知未來會點,明日嘅嘢未諗。」

P.S.失語症:是指體內一個或多個語言溝通機制受到損害,因而無法正常說話,或會引致聽力損傷,但智力與體能並不受影響。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!