掃呢頁CODE去手機

2019年5月12日 星期日

母親節2019:第一個母親節!單文柔寫親筆信畀「小豬比」 __,單文柔,小豬,小豬比,羅志祥,

單文柔做媽媽之後第一個母親節。港姐出身的單文柔去年與陳展鵬結婚,上月誕下愛情結晶品Quinta「小豬比」,剛坐完月的她正努力學習當一位新手媽媽,面對愛 ...


單文柔做媽媽之後第一個母親節。


港姐出身的單文柔去年與陳展鵬結婚,上月誕下愛情結晶品Quinta「小豬比」,剛坐完月的她正努力學習當一位新手媽媽,面對愛女經常眼碌碌四圍望,即使一個手勢、一個笑容都會令她大感甜蜜,故趁住做媽咪之後第一個母親節,單文柔執筆寫信給囡囡,表示望能成為她長大的玩伴,並叮囑囡囡要吃得飽、睡得好,字裏行間濃濃母愛。

談到湊B難忘事,單文柔接受東網訪問時滔滔不絕,她說:「記得有次幫佢掃風,初生BB頸骨好軟,托住佢條頸時,唔小心叉住佢條頸,佢好似窒一窒咁、透唔到氣咁,仲即刻成個人坐直瞪大眼望住我,不過冇嬲同唔高興,個樣仲好萌,呢個情景到呢刻都好記得,點解自己咁大意。」更指曾有段時間因乳線炎,未能餵母乳給囡囡,令囡囡谷便便,至後來可以恢復餵奶時,沒料囡囡的便便暢通之餘,便便量比平日還要多:「當時換完片冇耐,同佢玩完就打側身抱佢,點知發現佢半個身都係便便,嚇到我呆咗,但佢都只係瞪大眼望住我,冇喊,名副其實『屎撈人』咁樣,好崩潰。」

作為新手媽媽,單文柔不諱言出院後的心理及生理也感到驚慌,因展鵬忙於開工,雖然有陪月姐姐同傭人姐姐,但最信任的仍然是枕邊人,幸而日復日不斷學習,從餵奶到如何觸摸囡囡,直至掌握到竅門,才慢慢把緊張放下。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!