掃呢頁CODE去手機

2019年5月31日 星期五

【爆大鑊2〡張子強頭馬出冊】成功綁李澤鉅郭炳湘攞17億 再部署挾何鴻燊! __,何鴻燊,張子強,郭炳湘,

馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入劉鼎勳接受老友,當年慈雲山十三太保之首的陳慎芝訪問,講述當年犯案經過。陳:張子強成功將郭生同李生個仔綁 ...


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


劉鼎勳接受老友,當年慈雲山十三太保之首的陳慎芝訪問,講述當年犯案經過。

陳:張子強成功將郭生同李生個仔綁架,點解仲唔收手?

劉:佢重覆講,佢覺得呢啲人咁有錢,攞佢哋一小部分唔會係咁大傷害,加上佢咁多行為都無流過一滴血,佢好有信心、好有計劃,做得好完美。另外佢個人心態,形容自己等於一位攀山者,希望每一次都去到一個高峰,再者,做完之後都係重複,佢無傷過任何人,無流過血,而對呢啲人嘅損失唔係咁大,佢哋仲承受得起。我都同佢講笑,你呢個攀山者想爬到去邊個山頭?佢話都已經無得再去,所以佢唔會不斷咁繼續落去,但佢仲未停,可能或者再攀多一次山

陳:以我所知,喺澳門某富豪你哋已經鎖咗做目標,但最後點解無成功做到呢?

劉:做呢啲事唔能夠咁倉促,我哋會好好部署,會有人去踩線,即係去攞點。但係去攞嘅人畀巡街嘅軍隊警員登記身份證,但係我哋意識到唔係登記咁簡單,因為啲人唔喺嗰度住,唔係嗰度工作,又無朋友住喺度,嗰啲係高尚地方,咁點會出現呢?古惑仔術語講句,聞到味,所以我哋擱置咗。

陳:除咗綁架之外,仲有冇做過其他嘢?

劉:我諗我哋做嘅嘢已經算好大,無理由從大事做番轉頭。

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制有預到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!