掃呢頁CODE去手機

2019年5月9日 星期四

王敏德:結婚27周年!王敏德馬詩慧玩鴛鴦戲水回春 __,王敏德,馬詩慧,

咁就27年喇!正所謂7年之癢,要維繫一段婚姻一啲都唔容易,不過圈中好多模範夫妻結婚多年都一樣咁恩愛!就好似王敏德(Michael)與馬詩慧(Janet ...


咁就27年喇!


正所謂7年之癢,要維繫一段婚姻一啲都唔容易,不過圈中好多模範夫妻結婚多年都一樣咁恩愛!就好似王敏德(Michael)與馬詩慧(Janet)今日結婚27年喇!Michael喺社交網上載咗太太嘅鴛鴦戲水照,感謝佢27年來為家庭付出,對3個仔女給予支持和指導,並且給了他所有的愛,力量,理解和承諾!最後Michael更向太太講I love you!

當年王敏德對馬詩慧一見鍾情,更不惜從馬詩慧前夫手中搶過嚟,雙方拍拖七個月就「閃婚」,事關對方已懷有其骨肉,就係大女王曼喜喇。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!