掃呢頁CODE去手機

2019年5月19日 星期日

姚子羚:曾影裸照 32C「大婆」蔡宛珊愛晒蜜桃臀 __,姚子羚,蔡宛珊,裸照,

蔡宛珊本身都係藝人,身形勁吸睛!藝人姚子羚忽然爆出疑偷食人夫兼夜店董事Raymond事件,當中Raymond的正印太太係中印混血兒藝人、現年34歲嘅蔡 ...


蔡宛珊本身都係藝人,身形勁吸睛!


藝人姚子羚忽然爆出疑偷食人夫兼夜店董事Raymond事件,當中Raymond的正印太太係中印混血兒藝人、現年34歲嘅蔡宛珊(Sarika),本為模特兒出身嘅Sarika現為林盛斌(Bob)旗下藝人,主要係做主持同司儀工作。

Sarika擁32C、24、35魔鬼身形,先後與周星馳拍啤酒廣告、曾扮兔女郎為黎明伴舞,及演出許志安MV。她曾表示最滿意自己嘅蜜桃臀,好圓同好翹,一直有操開Gym嘅佢,更成日喺社交網大晒性感照,當中不乏泳照等。由2001年開始做兼職模特兒嘅佢,又曾直言影過三點不露嘅裸體照。佢又曾指有興趣出寫真,揚言只要健康性感,不介意挑戰性感極限以全裸上陣騷本錢。

而愛玩社交網嘅佢,不時上載教英文嘅片,佢本身學歷亦非常得體,曾報讀公開大學語言研究學士(英文)、學位教師文憑(小學)、愛丁堡大學嘅廣告及公關學士,更讀埋菲臘牙科醫院手術助理課程。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!