網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月15日 星期三

【後巷按摩調情?】33歲「黑幫阿嫂」蔣祖曼疑與已婚風水師過從甚密 __,蔣祖曼,

今日有周刊報道指,蔣祖曼疑與風水師羅雲龍過從甚密。
(新增回應)33歲蔣祖曼在大台劇《鐵探》首次演黑幫阿嫂,為角色的粉紅髮色更漂染26次,導致狂甩頭髮,不過「陸蔚喬」一角卻令她成功「入屋」,但人紅自然是 ...


(新增回應)



33歲蔣祖曼在大台劇《鐵探》首次演黑幫阿嫂,為角色的粉紅髮色更漂染26次,導致狂甩頭髮,不過「陸蔚喬」一角卻令她成功「入屋」,但人紅自然是非多,今日有周刊報道指,蔣祖曼疑與風水師羅雲龍過從甚密,日前蔣祖曼出席完活動,與羅雲龍見面,男方為蔣祖曼拿背囊,稱二人在後巷抽煙時,他為蔣祖曼按摩後頸,見途人經過才縮手,之後他們到灣仔一間唐樓,報道稱直至深夜,仍未見蔣祖曼步出。



蔣祖曼的經理人Grace回應:「當然唔係啦,我哋幾家人包括泰臣、祖曼同阿龍(羅雲龍)都好熟,係好朋友,大家嘅屋企人都係好好朋友,幾家人成日都聚會。當日佢哋兩人相約探望一位朋友,之後泰臣、祖曼老公同我都會合佢哋一齊食飯,何來唔見咗幾個鐘,根本冇事發生。」



蔣祖曼於2007年與從事電影幕後的陳卓麒結婚,蔣祖曼當年只得21歲,努力跟繼子陳滌相處,視如己出,她於2015年為老公誕下愛女陳可,兩公婆更互相配合工作時間,方便照顧小朋友,蔣祖曼近日接受傳媒訪問未有提及感情生活出現問題,不過她已有半年未有貼出老公的照片上社交網,未知是否婚姻出現暗湧,而羅雲龍亦是已婚男,育有兩女兒。



此外,羅雲龍昨日亦在IG轉貼蔣祖曼的報道,寫道:「好開心見到努力工作,熱誠投入嘅你得到大家嘅肯定,今後要繼續多加努力呀!妳嚟緊嘅運氣將會越來越好,加油!」為蔣祖曼事業打氣。



《MCU寶石時軸全記錄》

1套6冊解構Marvel電影宇宙

入場睇Endgame前必讀天書!

https://hk.adai.ly/IFk7iee55V

-----------------------------

【記住63836568】全民爆相爆片!下一個爆料王就係你

https://bit.ly/2Guolu9

-----------------------------

星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI




鍾意就快D Share啦!