掃呢頁CODE去手機

2019年5月31日 星期五

劉小慧:靠雞蛋油翻身!48歲劉小慧:工作堆埋嚟 __,劉小慧,

劉小慧笑言自己做咗廿幾年閒人,生活突然有翻天覆地改變。藝人劉小慧在中環出席健康產品活動,她最近在網上教用「蛋黃油」紓緩濕疹大受歡迎,連帶人氣大增,增加 ...


劉小慧笑言自己做咗廿幾年閒人,生活突然有翻天覆地改變。


藝人劉小慧在中環出席健康產品活動,她最近在網上教用「蛋黃油」紓緩濕疹大受歡迎,連帶人氣大增,增加不少工作機會,她笑說:「今年48歲,雞蛋油呢個震撼力造就我過咗廿幾年閒人嘅生活,突然間翻天覆地改變,最初開直播只係諗住玩吓,依家好多工作堆埋嚟,好似要重拾征途咁。」

劉小慧笑謂自己喜歡跟朋友分享產品心得,故朋友間有「得閒修女」稱號,她笑說:「做直播嘅目的係同人分享自己用過嘅嘢,我同黎瑞恩一向都係唔睇吓都買吓,我哋係洗錢王,鍾意買新奇嘢,好用介紹畀朋友,依家有好多產品贊助,可以唔使買自己用錢買,試過好先分享畀人。」

劉小慧已跟隨中醫師學習兩三年,但沒有打算去做中醫,反而希望做中醫大使,推廣中醫。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!