網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月31日 星期五

【由灰心轉行到重返娛圈】50歲開個唱談心路歷程 漢洋:唔紅一樣生存到 __,漢洋,

【由灰心轉行到重返娛圈】50歲開個唱談心路歷程漢洋:唔紅一樣生存到24分鐘前馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入見到漢洋,自然想起他唯一經 ...


  • 【由灰心轉行到重返娛圈】50歲開個唱談心路歷程 漢洋:唔紅一樣生存到
  • 24分鐘前


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


見到漢洋,自然想起他唯一經典作,跟小雪的合唱歌《其實我介意》。

89年參加新秀入行,與梁漢文屬同屆的漢洋,趁入行三十年,在旺角麥花臣開演唱會,人家當圓歌星夢,他說視為一個跟朋友分享在這行浮浮沉沉,但仍想追夢的心路歷程,更為貼切。
個唱中會唱師父羅文的歌,向他致敬。

他的歌涯,最令人印象深刻,就是跟小雪合唱的《其實我介意》。今晚開鑼的個唱,定居韓國的小雪也專程回來做他嘉賓。

開個唱分享心路歷程

「我冇諗過開演唱會,就算幾年前有人推動,我都推咗。址白講自己唔係紅歌手,又唔係有好多經典歌。但點解今年又決定做呢件事,因為我已經50歲,入行30年,正如朋友同我講,應該幫自己留一個紀念。不過真係推動我去做嘅,係睇完李國祥演唱會。佢同我一樣,都係唔郁(唔識跳舞),只係唱歌,但佢演唱會好感動我,因為佢分享咗好多心路歷程,啟發我開演唱會,唔一定只為載歌載舞,亦可以係一種分享。」漢洋說。

當年出席樂壇頒獎禮,跟當時己是天王的劉德華、郭富城,上位中的陳奕迅,當紅的陳冠希等人平排合照,難得私的紀念!

做金融放棄升職返樂壇

三十年,他悟出這樣道理:唔一定紅先可以喺呢行生存!出道時,他希望一唱而紅。亦曾在訪問中說過,給自己三年時間踏上紅館,不成功便成仁。結果三年不似如期,莫說踏上紅館,連一張個人唱片也沒有,他轉身而退。

「當時睇唔到前路,唯有轉行。我做過好多行業,金融﹑地產﹑保險。但個心唔喺嗰度。做金融時,做出成績,有日公司俾升職信我,但同時我遞上辭職信,因為剛巧嗰段時間有台灣唱片公司搵我,係一個機會。」人到台灣,終於實現了出唱片的夢想。

參加完新秀加入華星唱片公司,但入行數年仍未推出屬於自己的大碟

在娛圈賺到最多是......

之後返香港,歌途依然跌跌碰碰,在浮沉之中他找到生存空間與樂趣。「之後我喺唱片公司,轉做宣傳人員,甚至之後做經理人,見到同輩或後輩一個一個繼續上,我冇醱溜溜,覺得仍然為呢行付出,已經好滿足。」

由31/5開始,連開三場的演唱會,叫「友共情三十載」,撐他的嘉賓除了合唱拍檔小雪,還有一眾圈中人,在樂壇他賺得最多是友情。

「我算係早期去台灣發展嘅歌手,漸漸我成為香港歌手眼中嘅台灣地膽,之後同是新秀出身嘅蘇永康,張衛健,吳國敬佢哋嚟台灣發展,自自然然搵我做佢哋嘅嚮導,亦因為咁令我認識好多圈中嘅朋友。」

跟同是新秀出身的梁漢文、蘇永康、吳國敬及張衛健等是老友。

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!