掃呢頁CODE去手機

2019年5月12日 星期日

謝霆鋒:曾甜蜜度過5日4夜!鋒菲大理愛巢慘被拆 __,王菲,謝霆鋒,鋒菲,

唔緊要,買過第二間。天后王菲一向鍾情於雲南大理,貪嗰度面朝大海春暖花開,阿菲一有時間就會到當地度假。近年甚至於當地置業,買下洱海的一間臨海別墅,每次都 ...


唔緊要,買過第二間。


天后王菲一向鍾情於雲南大理,貪嗰度面朝大海春暖花開,阿菲一有時間就會到當地度假。近年甚至於當地置業,買下洱海的一間臨海別墅,每次都要坐船抵達,私隱度夠晒高,更成為佢同霆鋒復合後度假的愛巢,據知,當年買入價已高達2000萬。

2014年王菲霆鋒「世紀大復合」就有人見到霆鋒現身於王菲的大理別墅,甜蜜的度過五日四夜。但今日有指呢棟愛巢已經被拆,據悉係為咗保護洱海的生態環境,所以建築都要距離洱海有一定距離,愛巢雖被拆,可幸鋒菲感情仍然堅固無比,不時出雙入對!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!