網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月2日 星期四

【宣布與67歲澳博高層離婚前一晚】前港姐何艷娟孖中佬新歡 中環Party 連環咀纏綿開心 __,何艷娟,港姐,

現年27歲,14年港姐季軍何艷娟昨日宣布跟擁30億身家,大她40年的賭王頭馬,澳博營運總裁吳志誠分開。結婚8個月戲劇性玩完,原來宣佈離婚前一晚,何艷娟 ...




現年27歲,14年港姐季軍何艷娟昨日宣布跟擁30億身家,大她40年的賭王頭馬,澳博營運總裁吳志誠分開。結婚8個月戲劇性玩完,原來宣佈離婚前一晚,何艷娟現身中環藝穗會,一啲唔開心嘅樣都無,更同一個年若五十幾歲嘅男人喺PARTY連環咀,親熱到你唔信。

何艷娟婚後表示感激老公讓她見多識廣,享受富貴生活,不過兩人相處日子愈久,愈發覺唔夾。尤其是何艷娟希望有小孩,但老公想法卻不一致,個多月前,兩人更嗌大交,心情不好的何艷娟周圍飛去外地散心。

不過,就在她在ig宣佈離婚前一晚,有人目睹她跟一位年約五十多的新歡出席中環藝穗會搞的爵士PARTY,兩人在場內不單跳舞,新歡跳得興奮時,更會忍不住咀何艷娟。音樂加酒精,飲到high爆的中佬新歡,更差點撞到場內的樂隊,就算何艷娟勸他不要再飲,意圖拿走他手中的酒杯,他也未有理會。睇落有點醉的中佬手舞足蹈好high之餘,更不時把頭挨向何艷娟身體,起勢咁索她身上浸除。酒醉三分醒,中佬有時都很細心,幫何艷娟撥頭髮,很gentleman,冧得何艷娟都主動挨個頭埋去,又伸手攬晒頸,之後愈攬愈落攬實個啤酒肚,不知幾纏綿。

雖然跟老公剛分開,不過有新歡陪跳陪玩,何艷娟似乎心情大好,兩人在場內連咀三次,十分sweet。


鍾意就快D Share啦!