掃呢頁CODE去手機

2019年5月24日 星期五

黃建東:取代6號?黃建東孖肥媽拍節目變肥仔 __,肥媽,黃建東,

黃建東同肥媽去大陸拍攝飲食節目。藝人黃建東到紅磡出席餐廳開幕活動,他透露剛與肥媽到大陸拍攝旅遊特輯,下月初又繼續拍,因此會暫時放下減肥大計:「同得肥媽 ...


黃建東同肥媽去大陸拍攝飲食節目。


藝人黃建東到紅磡出席餐廳開幕活動,他透露剛與肥媽到大陸拍攝旅遊特輯,下月初又繼續拍,因此會暫時放下減肥大計:「同得肥媽拍嘢就有好多好嘢食,我腰圍寸數多咗好多,尋日返到嚟試造型,佢哋係畀秦煌同埋未減肥嘅蕭徽勇衫我試,減肥唔諗住喇,依家有一個好大嘅藉口,而且同肥媽合作好開心,學到好多嘢,大家都好有效率,我唔可以有咁多NG。

(係咪取代陸浩明?)唔會,節目唔同嘅,我哋今次係旅遊特輯,而且佢冇人取代到,不過我都樂於做下把。」

他又透露日前拍攝劇集《唐人街》戲份,要淋上血漿連褲浪位也遭殃,笑言濕立立有「親戚到」的感覺,初次體驗連唐詩詠也忍不住要取笑他。




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!