網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月16日 星期四

【創業6年教扮靚】楊秀惠年賺千萬 美容展落手落腳示範 __,楊秀惠,

【創業6年教扮靚】楊秀惠年賺千萬美容展落手落腳示範12分鐘前馬上成為壹會員會員專區只限會員閱讀會員註冊/登入在《大帥哥》飾演艾妞的楊秀惠,雖然演技令不 ...


  • 【創業6年教扮靚】楊秀惠年賺千萬 美容展落手落腳示範
  • 12分鐘前


馬上成為壹會員
會員專區 只限會員閱讀


在《大帥哥》飾演艾妞的楊秀惠,雖然演技令不少觀眾受落,不過楊秀惠早在6年前已經鋪定後路,開設自家品牌美妝店,唔單只香港有五間分店,業務仲去到新加坡、馬來西亞等地,據知每年利潤達千萬,實行做商界女強人。

日前楊秀惠的美妝店參加美容展,楊秀惠更日日落場,不過並非睇實員工有冇偷懶,而是落手落腳推銷產品,楊秀惠仲話當年第一次參加美容展,自己一手一腳搬貨、set場,今次有同事幫手,已經好好多。

行美容展見到明星,好多人都搵楊秀惠集郵,楊秀惠亦乘機推銷,介紹瘦身產品,更充當人辦,而且成績相當唔錯,生意額比平時多好多。

立即下載APP,精彩內容壹手掌握

下載連結: http://bit.ly/Next29App

如對會員訂閱制有遇到任何問題或意見,你可以致電 2623 9985,或電郵聯絡客戶服務主任cs@nextdigital.com.hk,我們定當盡力協助!


鍾意就快D Share啦!