網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月15日 星期三

第72屆康城電影節2019:康城變中國城 《延禧》宮女行紅氈賴死唔走 __,《延禧》,康城,

真係冇眼睇.........《第72屆康城電影節》正式開幕,每年個焦點都唔係落喺獎項度,而係落咗喺紅地氈嘅中國奀星度!今年都唔例外,一眾內地女星繼續以 ...


真係冇眼睇.........


《第72屆康城電影節》正式開幕,每年個焦點都唔係落喺獎項度,而係落咗喺紅地氈嘅中國奀星度!今年都唔例外,一眾內地女星繼續以騎呢服裝騎劫康城紅地氈!咁都不得至,仲要被工作人員驅趕都賴死唔走,唔單止英美法記者震驚,連一眾內地網民都大呻真丟架!呢位名叫施予斐嘅內地女星,服裝都算正正常常,不過佢嘅行為就令內地網民大鬧「丟人丟到國外了」,佢叉腰企喺紅地氈上面,然後大會工作人員上前交涉,點知施予斐趕都唔走,其後被網民起底,以為係中國網紅,點知原來拍過上年熱爆古裝劇《延禧攻略》,喺入面飾演高貴妃嘅大丫鬟。

「中國制造」驚現紅氈

一名不知名大陸奀星穿上拖尾唐裝衫配鴛鴦襪,最「搶鏡」係佢拎住寫住「中國制造」嘅扇,成功吸引老外鏡頭,另類揚威海外!除此之外,例牌仲有一啲不知名中國大媽扮少女,同埋心口開大窿谷胸搶鏡嘅中國網紅,認真嚇鬼死人。其實點解會咁多不知名人士能夠踏上康城紅地氈?據知康城電影節嘅門票已成為一門生意,形成一條成熟嘅產業鏈,一張門票由十幾萬至三十幾萬人民幣不等,幾十萬人民幣可以令人「蜚聲國際」,值得!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!