掃呢頁CODE去手機

2019年5月13日 星期一

岑麗香:廖碧兒探B順手晒相 香香囝囝正面曝光! __,岑麗香,廖碧兒,香香,

終於見到樣喇!藝人岑麗香(香香)今年三月為老公強強誕下囝囝Jacob,一直深居簡出嘅佢,連個坐月樣都係靠佢社交網甫相,收身成功未都唔知。不過大家終於都 ...


終於見到樣喇!


藝人岑麗香(香香)今年三月為老公強強誕下囝囝Jacob,一直深居簡出嘅佢,連個坐月樣都係靠佢社交網甫相,收身成功未都唔知。不過大家終於都有眼福喇,趁住母親節前後,香香好友廖碧兒就去咗探BB,仲順手晒出無碼靚相,等大家可以一睹Jacob靚樣!

廖碧兒喺社交網祝香香同Jacob第一年母親節快樂,又話等唔切要同BB分享嘗酒嘅經驗,跟住仲上載兩張合照,一張就見到香香手抱Jacob同廖碧兒合照,另一張就見到廖碧兒抱Jacob,眼仔睩睩嘅Jacob樣貌似足老竇強強,直頭餅印一樣,呆樣咁趴喺媽咪香香嘅手臂上,非常可愛,佢仲遺傳咗媽咪嘅大眼睛,大個咗分分鐘做男神呀!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!