網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月31日 星期五

楊千嬅:讚城城細女好得意!千嬅後悔當年冇追B __,城城,楊千嬅,郭富城,

楊千嬅教小朋友要識得自己選擇。正忙於舉行巡演的楊千嬅,身體力行支持老公丁子高有份策劃的「不要膠下去」攝影展覽,以響應香港首個「無膠日」。千嬅大爆再度榮 ...


楊千嬅教小朋友要識得自己選擇。


正忙於舉行巡演的楊千嬅,身體力行支持老公丁子高有份策劃的「不要膠下去」攝影展覽,以響應香港首個「無膠日」。千嬅大爆再度榮升做爸爸的郭富城(城城),有分享細女照片:「好得意!兩個女都眼大大、好靚、好似樣。(似爸爸多啲定媽媽?)兩個都似。(有冇流晒口水?)冇,呢啲緣分嚟嘅,早知係咁當年就盡快追,唔好隔咁耐,依家隔太耐個仔都7歲,係另一種教法。」將來想同城城對親家?她打趣話現時被小朋友管返轉頭:「教佢哋自己選擇,冇得管,有時去Play Day都會撞到蘇永康個仔,畀佢哋自己擴闊社教圈子。」

多謝葉德嫻提醒

席間有不少藝人分享環保Tips,其中葉德嫻(Deanie)呼籲大家應減少着波鞋,因為波鞋鞋底含塑膠成分,而接住身穿波鞋的千嬅甫上台險於梯間仆親,即被主持人林盛斌揶揄:「都叫咗你唔好着波鞋!」場面爆笑!千嬅受訪時說:「係佢(林盛斌)第一個畀人話先,都有多謝Deanie姐,自己都醒唔起,依家可以循環再用好多嘢,但如果香港都有環保回收廠就好幫到手,唔使吓吓都要拎去東京回收,其實為下一代着想,每一個城市都應該要有(環保回收廠),不過就要研究有冇影響先。」

講到仔仔,千嬅表示學校方面一早就有環保活動,例如會舉行講座、有環保糾察:「我一拎錯嘢佢就會大嗌『媽咪』,我直頭覺得自己犯咗法咁,依家屋企全部都係玻璃器皿,用咗環保袋好多年,家傭出去買餸都會叫佢用冰袋裝。」續指自Torres出世後就開始特別注重,外出工作都會自備餐具、水樽,蠱惑笑言:「咁先有藉口買啲靚嘢,當然唔好浪費。今次搵到咁多Artist支持,影響力都幾大。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!