網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月24日 星期五

曹敏莉:同老公造人生第四胎?曹敏莉晒水着若隱若現 __,曹敏莉,

好索呀喂~前港姐冠軍曹敏莉(Mandy)最近撇低三個仔女,同金融才俊老公張家傑(Jacky)去咗旅行過二人世界,原來此行係為老公慶祝生日!Mandy喺 ...


好索呀喂~


前港姐冠軍曹敏莉(Mandy)最近撇低三個仔女,同金融才俊老公張家傑(Jacky)去咗旅行過二人世界,原來此行係為老公慶祝生日!Mandy喺社交網上載合照,多謝老公令佢每日都笑,峝冇男人可以再比佢老公更好,希望可以一齊變老,共同探索更多嘅地方!

而Mandy連日都大晒靚相,佢仲着上低胸泳衣半浸於水中,若隱若現,笑言老公啲影相技術改善咗!佢又曬太陽自拍影長腿,仲同老公踩單車,幾咁寫意,不過佢都冇忘記幾個細路:「快樂時間過得特別快。今天真的過得很輕鬆很自在~當然也掛住家中的三個寶貝。」網民都大讚佢生咗三個都咁Fit同靚,好有港姐嘅氣質,仲有網民問佢係咪諗住造人生第四胎呀!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!