網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月15日 星期三

何泳芍:正式入行!何泳芍做女神救「火水哥」 __,何泳芍,女神,

要加油呀!去年參選港姐的何泳芍(Honey)有「美人魚教練」之稱,選美期間已憑朱古力色肌膚及豐滿上圍成為網民至愛,正式入行的Honey最近參與節目《粵 ...


要加油呀!


去年參選港姐的何泳芍(Honey)有「美人魚教練」之稱,選美期間已憑朱古力色肌膚及豐滿上圍成為網民至愛,正式入行的Honey最近參與節目《粵講粵㜺鬼》,再度成為網上熱話!

Honey在鄧智堅主演的「火水哥周記」中扮演女神,其實每周都有不同女神跟鄧智堅邂逅,今次Honey扮演運動健將,穿上短Tee緊身褲跑步,效果激盪,又跳入泳池中拯救遇溺的「火水哥」。講到有機會再節目中飾演女神,Honey受訪時表示相當開心:「好開心入行咁快就有咁多演出機會,又有做《今期流行》定期主持,又有得客串《粵》,初初入行時都有啲擔心,好多人都會同我講我膚色咁健康可能會冇咩角色,但其實都有好多監製同導演睇中我夠健康,同埋訓練開所以上山下海乜都得!今次拍《粵》除咗識到班好搞笑嘅同事同Crew之外,都學到唔少歇後語,好鍾意呢類型節目,搞笑得嚟又學到嘢,仲有機會可以錫到火水哥添!(真錫?)我都有用手隔住嘅!哈哈!今次呢個角色係運動女神,希望下次可以表現到多啲我嘅搞笑細胞,我唔介意做醜角架!」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!