掃呢頁CODE去手機

2019年5月24日 星期五

張達倫:新仔拍劇任人劏 張達倫靠呢位兄弟關照 __,張達倫,

做新人扮死屍真係無可避免。無綫藝人張達倫在新劇演警官,鬧人鬧到聲沙!談到與後輩伍富橋相處,他直言憶起初入行時徐榮對他的照顧。而他稍後將有機會到內地拍劇 ...


做新人扮死屍真係無可避免。


無綫藝人張達倫在新劇演警官,鬧人鬧到聲沙!談到與後輩伍富橋相處,他直言憶起初入行時徐榮對他的照顧。而他稍後將有機會到內地拍劇,離家最不捨的就是囝囝。

張達倫有份主演的《機動部隊2019》近日熱播,劇中演警官的他落力宣傳,指今次台前幕後合作愉快,但拍攝時目睹楊明及蔡思貝親身接受煙霧彈及胡椒噴霧測試,令他相當「心痛」:「本來想幫楊明拍片做花絮,但最後我都被煙熏到,所以唔成功!」

問到拍攝時的難忘事,他表示:「其實除咗我哋幾個演員,身邊全部都係真警察,又有機會登上真水警輪實景拍攝。有場戲講我喺學堂向學員訓話,我拍咗三個版本、用咗三個唔同演繹方式畀導演揀,其中一個係竭斯底里咁鬧人,真係拍到聲都沙晒!」

望《愛.回家》緣續下代

達倫指今次與後輩伍富橋對手戲頗多,大讚對方受教兼拚搏:「所以有時我都會同佢研究吓場戲應該點處理。(你入行時都有前輩提攜?)最記得係徐榮,話說當時我拍一場戲扮死屍,仲要瞓喺度畀人解剖,全日身上都黐咗塊『豬皮』唔郁得,眼睜睜睇住人哋放消夜,徐榮就走埋嚟問我要唔要飲嘢。」又透露至今仍與《愛.回家》的拍檔保持聯絡:「大家有群組短訊,見到面乜都會講。我個囝囝Zachary同黎諾懿嘅『小春雞』好啱玩,希望我哋嘅友誼可以延伸到下一代」

北上掘金心掛掛

談到與無綫轉換了合作方式,目前剩下基本藝員合約,他坦言開始「乜都靠自己」,近期更銳意開拓內地市場,稍後有可能在內地拍劇搵真銀。離港工作,他最不捨的當然是心肝寶貝Zachary:「佢依家歲幾,係最好玩嘅時候,有時我離開幾日返嚟都發覺佢唔同咗,真係會好掛住。」

服裝:WAGAMAMA PLAYGROUND




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!