網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月21日 星期二

粉絲的話 __,

粉絲的話

粉絲的話「Hello,我叫阿彭,幾年前因為患有甲狀腺癌,做完手術出院返屋企休養,百無聊賴就睇到香港小姐競選,就畀馮盈盈宣布賽果時個緊張樣吸引咗,之後佢 ...


「Hello,我叫阿彭,幾年前因為患有甲狀腺癌,做完手術出院返屋企休養,百無聊賴就睇到香港小姐競選,就畀馮盈盈宣布賽果時個緊張樣吸引咗,之後佢所有節目同劇集我都有睇,見佢主持節目講嘢好叻,貼地嘅表達方式好可愛,好娛樂到大家,我自細講嘢比較保守,所以錯失過好多機會,好想改變自己嘅軟弱,希望可以透過盈盈嘅對話入面,令自己學識講嘢勇敢啲!」

「Hi,我係Freeman,自從盈盈當選港姐之後,因為佢嘅粗口港姐形象起咗注意,同其他港姐好唔同,覺得佢好真性情同有親切感,喺節目度又敢言,令我愈來愈鍾意佢。一直有關注佢社交平台,知盈盈都有做開運動,但我中學畢業後都少運動,所以好希望呢位偶像可以指導我去瘦身。」






鍾意就快D Share啦!