網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年5月25日 星期六

佘詩曼:泥漿摔角勁兇狠!佘詩曼撳爆王彦霖頭落地 __,佘詩曼,

演技嚟啫……藝人佘詩曼因參與大陸劇《延禧攻略》嫻妃一角爆紅,近日受邀參加真人騷《奔跑吧》,同場仲有Angelababy、李晨、吳謹言等,玩遊戲時大家都 ...


演技嚟啫……


藝人佘詩曼因參與大陸劇《延禧攻略》嫻妃一角爆紅,近日受邀參加真人騷《奔跑吧》,同場仲有Angelababy、李晨、吳謹言等,玩遊戲時大家都全情投入,當中佘詩曼要喺泥漿中搶公仔,更不惜將大陸男星王彥霖個頭撳入泥漿上面,畫面嚇親網友!

佘詩曼玩遊戲時完全唔手軟,面對泥漿摔角,為搶公仔取勝,綁住孖辮嘅佢成個人陷在泥中都唔介意,為咗將玩偶搶到手,佢更加拋開女神身份,將大大隻嘅王彥霖推落泥漿,繼而撳爆王彦霖頭落地,又成個人趴喺對方身上壓制,直頭好似《延禧攻略》中對決高貴妃嘅兇狠一幕,嚇到王彥霖不斷求饒,猛話:「我給詩曼!我給詩曼!」所以女人真係唔可以隨便得罪,玩個遊戲都會有「生命危險」!

而佘詩曼今次個狠樣,就畀網民Cap晒落嚟做表情包,個個都話估唔到佘詩曼係咁「投入」嘅人!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!